Telefoonnummer

    Email

    Ophaaldatum

    Inleverdatum

    VEEL GESTELDE VRAGEN

    Heeft u een vraag over onze service? Hieronder krijgt u antwoord op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Mail of bel ons dan even. U krijgt binnen 24 uur gegarandeerd reactie. U kunt ons ook bellen op 010 307 27 91. We staan graag voor u klaar en beantwoorden graag uw vragen!

     

    + Hoe lang moet ik mijn rijbewijs hebben, om te kunnen huren?
    – smarthuren.nl hanteert de Bovag voorwaarden, minimaal 1 jaar in het bezit van je rijbewijs en
    minimaal 21 jaar.

    + Ik heb een offerte aangevraagd maar geen reactie gekregen?
                 – Neemt u dan a.u.b. contact op met de smarthuren.nl helpdesk, door te bellen met 020- 26 126 73.

    + Zijn de tarieven inclusief BTW?
    – Al onze tarieven op de site zijn de tarieven inclusief BTW. Geen verborgen kosten dus!

    + Hoe kan ik mijn huurperiode verlengen?
    – De huurperiode verlengen is geen enkel probleem. Dit kan altijd. Het enige dat u daarvoor hoeft te doen is contact met ons opnemen.
    Per telefoon via 020-2612673 / 010 307 27 19 of per e-mail: info@smarthuren.nl

    + Kan ik een auto huren voor zakelijk gebruik?
    – Een auto huren bij smarthuren.nl voor zakelijk gebruik is mogelijk. Smarthuren.nl is een goedkoper alternatief voor shortlease. Graag ontvangen we daarvoor uw KvK nummer en andere bedrijfsgegevens. Voor onze zakelijke klanten heeft smarthuren.nl aantrekkelijke maanddeals.

    + Waarom moet ik mij online registreren?
    – Smarthuren.nl maakt voor het aanmelden gebruik van 24 ID Check. Hiermee worden ID-documenten gecontroleerd op echtheid. Dit is een zeer betrouwbare en veilige manier voor u én voor ons. Een auto huren bij smarthuren.nl is alleen mogelijk als u zich via 24 ID Check heeft geregistreerd. De door u ingestuurde gegevens bij 24 ID Check kunnen alleen door smarthuren.nl in een gecensureerde versie worden ingezien. Smarthuren.nl zelf slaat GEEN persoonsgegevens, afbeeldingen van rijbewijzen e.d. op.

    +Hoe reserveer ik een auto?
    – Voor het reserveren van een auto kunt u het offerteformulier invullen. Of u kunt contact met ons opnemen (binnen openingstijden) per telefoon of e-mail. Na het aanvragen van de offerte ontvang u een e-mail met de beschikbaarheid, de prijs, alle nodige informatie en de voorwaarden.

    + Wat gebeurd er met mijn persoonlijke gegevens?
    – De door u ingestuurde gegevens bij 24 ID Check kunnen alleen door smarthuren.nl in een
    gecensureerde versie worden ingezien. Smarthuren.nl zelf slaat GEEN persoonsgegevens, afbeeldingen van rijbewijzen e.d. op.

    + Hoe kan ik mij online aanmelden?
    – U dient zich éénmalig te registeren bij Smarthuren.nl. Dit gebeurd mede via 24 ID Check. Hiermee worden ID bewijzen gecontroleerd op echtheid. Na registratie kunt u zonder tussenkomst van een service medewerker 24/7 een huurauto aanvragen en in ontvangst nemen.

                         De aanvraag procedure bestaat uit de volgende 5 simpele stappen:
                        Stap 1: Maak een account aan via de aanmeldpagina van 24 ID Check
    (www.smarthuren.nl onder kopje “klant worden”). Houd uw legitimatiebewijs,
    rijbewijs en bankpas of creditcard bij de hand.
                        Stap 2: Verifieer uw account met de sms code die u krijgt toegezonden.
                        Stap 3: Vul de documentgegevens van uw legitmatiebewijs in en upload een kopie.
                        Stap 4: Nadat uw account is aangemaakt bent u klaar om een huurauto te reserveren
                        Stap 5: Rond uw betaling af met iDeal of creditcard

    + Hoeveel is de borg?
    – De borg die Smarthuren aan u belast :
    *Bij daghuur is de borg €150,-
    *Bij weekhuur is de borg €200
    *Bij maandhuur is de borg €300,-

    + Hoeveel is het eigen risico?
    – Het eigen risico bij schade, inbraak of vandalisme is €450,-.
    Ook ruitschade en lekke banden vallen onder het eigen risico.

    + Wanneer moeten huur en borg betaald worden?
    – De huur en de borg dienen altijd vóór aanvang van de huurperiode te worden voldaan. Bij geen betaling kan de huur niet doorgaan.

    + Wat als ik een boete heb?
    – Per verkeersboete zal €10,- ex btw aan administratiekosten in rekening worden gebracht. De boete moet per omgaande worden betaald.

    + Moet ik de auto met een volle tank terug zetten?
    – U dient de smart met een volle tank terug te zetten, de kosten voor het niet volgetankt terugzetten bedragen de brandstofkosten vermeerderd met €7,50.

    + Is de auto schoon als ik hem ophaal?
    – Wij streven er naar dat u de huurauto schoon mee krijgt.
    Doordat wij een online verhuur bedrijf zijn kunnen wij niet altijd direct bij retour de auto’s controleren.
    Zowel u als wij zijn dus afhankelijk van de manier waarop de auto retour gebracht is.
    U dient de huur auto ook weer schoon en vol terug te brengen.

    + Wie mag de auto besturen?
    – Alleen bestuurders (maximaal 2) die vermeld staan in het huurcontract mogen het voertuig besturen. Er moet een kopie van het rijbewijs van de bestuurder(s) aanwezig zijn.

    + Mag de auto gebruikt worden voor koeriersdiensten?
    – Het is niet toegestaan om de auto te gebruiken voor koeriers- of bezorgdiensten.

    + Mag ik met de auto naar het buitenland?
    – Het is toegestaan om de huurauto buiten Nederland te gebruiken.
    Wij moeten de auto dan wel aanmelden bij de verzekering voor buitenland gebruik.
    Dit kost € 5,00 euro incl btw per dag met een maximum van € 25,00 per maand.
    Indien u ons niet op de hoogte stelt van buitenland gebruik, bent u dus ook NIET verzekerd.

    + Hoeveel betaal ik per gereden km?
    – Als u een auto voor een dag huurt zijn de tarieven kilometer vrij!
    Bij week huur krijgt u 1000 km vrij en bij maand huur krijgt u 500 kilometer vrij.
    Voor onze C klasse auto’s betaalt u slechts € 0,12 inclusief btw per extra gereden kilometer. Voor al onze andere klasse auto’s betaalt u slechts € 0,095 inclusief btw per extra gereden kilometer.

    + Kan ik mijn huurauto op locatie laten afleveren en ophalen?
                             – Smarthuren.nl brengt de huurauto niet op locatie. U kan de huurauto ophalen en retour brengen op
    een van onze locaties.

    + Is er een minimum leeftijd om een auto te huren?
    – Smarthuren hanteert een minimum leeftijd van 21 jaar.

    BEL 010 307 27 91
    APP 0633 14 37 62
    MAIL INFO@SMARTHUREN.NL

      De scherpste prijs aanvragen

      2 persoons4 persoons







      Voordelen van Goedkoop Auto Huren Rotterdam

      • Ook kleine automaat
      • Kilometervrij rijden per dag
      • Goedkoopste van Nederland
      • Betalen via iDeal
      • Flexibele tijden voor ophalen & inleveren
      • Ook Shortlease
      • Online Autoverhuur
      • BOVAG lid
      • Geen creditcard nodig